Nevím jak a kdy se v takové rodině vstává. Řekněme, že časně ráno, tedy například již v jedenáct hodin dopoledne. Venku je mráz jen to praští a členové rodiny po jednom opouštějí teplo domácího krbu. A když se pak večer všichni sejdou u jednoho stolu, svorně nadávají na ranní svízel se střídáním tepla a zimy. Což se při návratu opakuje. Oč jde? Nu přece o to, že si sednou do vyhřátého auta, ale pak musí ven, otevřít bránu, popojet a zase ven a bránu zavřít. Docela by členy rodiny zajímalo, proč už dávno nemají automatické otevírání a zavírání.
Hlava rodiny uzná, že mají pravdu a že se na to podívá. Ironické poznámky, že tak činí již pěkně dlouhou dobu nechává stranou a napíše si to do deníčku velkým písmem. A druhý den začne vyhledávat informace. Takže se dozví spoustu nových věcí. Pokud jste ve stejné situaci, tak zatím nic nehledejte, protože se to dozvíte zde a také zde najdete návod, jak to všechno zařídit. Automatická vrata nebo brána jsou dnes všude naprosto běžnou věcí. Auto také. Takže pokud máte jen to druhé, měli byste mít i to první. Když se o tom trochu poučíte, tak zjistíte, že na to je třeba místo a také motorek.
Ten vám bude otevírat a zavírat. Nyní je otázka, zda máte vrata jednokřídlá nebo dvoukřídlá, zda je otevíráte na pantech nebo posunujete a tak dále. To vše bude chtít někdo z firmy znát, proto je nejlepší, když přijde na místo. Zde hned určí jak se co bude dělat a jaký pohon pro dvoukřídlá vrata, pokud tedy skutečně dvoukřídlá jsou, se použije. Poté provede týž úkon na příjezdové cestě s bránou a za nějakou dobu se sem dostaví technici s různými proprietami. Odpoledne vám již bude otevírat automat. Ten může být plný, tedy na fotobuňky, nebo polo, tedy na ovládání krabičkou v autě. Oba systémy mají svá pro a proti, ale to už vám jistě vysvětlí technik firmy, kterou budete kontaktovat přes odkaz v tomto článku.